Projektit

Puurola-brändin kehitys ja markkinointi / Aino Haarala 30.11.2015

Pien yrityksen brändin kehittämistä ja markkinoinnin yhtenäistämistä. Miten saada yritys kasvamaan ja ihmiset kiinnostumaan ideastasi? Entä miten herättää median huomio?

Puurola on yhden naisen raakapuuroa valmistava yritys. Tarkoituksenani oli luoda yritykselle imago, joka sanoisi muuta kuin kotikutoinen harrastusmainen touhu. Tässä onnistumista voi kysellä monelta taholta tai ottaa itse selvää. Seuraa meitä facebookissa, instagramissa ja/tai twitterissä: @puurola.

Olen työskennellyt puolisen vuotta puurolan markkinointikoordinaattorina ja olen saavuttanut, ja jopa ylittänyt kaikki asettamamme tavoitteet. Mutta sanottakoon että mikään ei synny yksin. Meillä on hyvä tiimi ja ennen kaikkea hyvät verkostot. Kyllä VERKOSTOT!

Pienelle yritykselle verkostot ovat elintärkeät, sama kuin asiakkaat. Niiden kautta tieto yrityksestä siirtyy toisille ja tulee uusia asiakkaita. Olemme erittäin kiitollisia teidän kaikkien avusta ja tuesta, levittäkää sitä puuro sanomaa <3